Billboardy, které slibovaly Romům plyn zadarmo patří politickému subjektu TIP. Upozorňují na populismus
U billboardové kampaně, která například slibovala plyn a elektřinu pro Romy
zadarmo, je konečně známý její zadavatel. Podle webu
slovensko2016.sk
stojí za kontroverzní kampaní politické uskupení TIP.
"Naší kampaní chceme upozornit, že slogan snese všechno, že na billboardech
se dá slíbit cokoliv. Chtěli bychom, aby se voliči rozhodovali podle volebních
programů, ne podle billboardů. A to i proto, aby se někdy nesmyslné bilbordové
slogany, na které jsme chtěli poukázat, nestaly skutečností," uvádí se na webu
slovensko2016.sk.
"Myslíme si, že pro naši vlast bude správně, pokud voliči nebudou volit
hloupé slogany, ale rozumný volební program," píše se dále na webu, kde TIP
odhaluje myšlenku kampaně.
Strana dále na webu prezentuje svůj volební program, jakož i projekty, na
kterých již začala pracovat.
Na kontroverzní billboardy už přišlo několik stížností na Radu pro reklamu.
Vzhledem k tomu, že jde o politickou reklamu, rada se stížnostmi zabývat
pravděpodobně nebude.
Neparlamentní politický subjekt TIP vznikl v říjnu 2013, předsedou strany je
Tomáš Hudec. Server
Medialne.etrend.sk upozorňuje na výhodné podnikatelské aktivity přestavitelů
TIPu během vlády Směr-SD.
V loňských slovenských komunálních volbách se do místních zastupitelstev
dostalo 118 členů strany. V průzkumech agentur před volbami do národní rady
nedosahuje TIP hranici volitelnosti. Například v loňském průzkumu Focusu se však
strana dostala až na 2,7 procenta.