Cif v rámci reklamní kampaně odstraňoval rasistické a urážlivé grafity
Společnost Unilever, která je vlastníkem značky Cif, díky své nové reklamní kampani přispěla k odstranění rasistických a urážlivých grafity v Rumunsku. Do kampaně se prostřednictvím jednoduché mobilní aplikace pro chytré telefony zapojilo mnoho lidí. Lidé pomocí aplikace mohli posílat fotky míst, kde se grafity nachází a Cif následně do dané lokality vyslal svůj tým, který plochu vyčistil.
Celkem bylo během akce odstraněno grafity v 385 lokalitách. Kampaň v reklamním spotu vyzývala: "Pošlete fotku nenávistného grafity a tým Cifu jej vyčistí". Celkem kampaň oslovila 14 milionů lidí a samotná aplikace se stala nejpopulárnější v App Store v dané kategorii. Dle manažerky Unileveru Moniky Tamas Cif vyčistil ulice od agresivních sdělení, která mají vliv na děti.
Video Kampaně:
Na stránkách kampaně je mapa, kde naleznete vyčištěné lokality společně s galerií fotek před vyčištěním a po. Dále pak také samotná videa odstraňování grafity z některých lokalit. Celkem stránky kampaně navštívilo 250 tisíc uživatelů.