Senegalského modela z letáku Lidl si pro reklamní kampaň v ČR vybrala společnost dovážející mobily
Na kauzu senegalského modela Alpha Dia v letáku obchodního řetězce Lidl, kterou v ČR vyvolalo množství rasistických komentářů na Facebooku, navázala ve své nové reklamní kampani společnost Lion Mobile. Ta do ČR dováží telefony Xiaomi. Pro titulní tvář své reklamní akce si společnost vybrala právě modela Alpha Dia. Na přibývající rasistikcké reakce upozornil např. server MoneyMag.cz.
“Od zveřejnění plakátů uplynulo teprve pár hodin, přesto už řada Čechů na internetu opět vyjadřuje své pohoršení,” napsal v pátek server MoneyMag.cz.
Některé komentáře si nezadají s těmi, které se objevily na začátku ledna na facebookovém profilu řetězce Lidl.
“No není to dobrý nápad dávat v dnešní době opičáka na reklamu, evidentně cílená provokace, která ale přinese výsledky, i negativní reklama je reklama…. Xiaomi mám rád, nebudu zde pokrytecky psát, že s ním končím, ale tohle se mi nelíbí,” napsal na facebookovou stránku společnosti např. uživatel s jménem David Kčmář.
Stejně jako u kauzy letáku řetězce Lidl i zde mezi příspěvky převažují spíše pozitivní reakce a komentáře, které ty rasistické zesměšňují.
“Jak velký dopad bude mít okopírovaná kampaň společnosti Lidl je v tuto chvíli otázkou,” ptá se ekonomický server MoneyMag.cz.