Zpravodajský server Romea.cz. Vše o Romech na jednom místě

Zpravodajský server Romea.cz. Vše o Romech na jednom místě

Reklama: Pozvěte Romy na vepřovou pečeni

31. ledna 2012
Čtení na 1 minutu

Upozorňovat na svou značku prostřednictvím poukázání na nějaký sociální
problém je stále populárnější. Letos na tuto formu reklamy vsadila společnost
Amica Commerce, výhradní distributor kuchyňských spotřebičů značky Amica v Česku
a na Slovensku.

Až do konce tohoto roku má běžet v tištěných médiích její kampaň, kterou chce
firma podle svého generálního ředitele Tomáše Blahuta vyzvat k odbourání
předsudků vůči společenským menšinám, které v Česku stále přetrvávají. Kampaň
používá slogan „Pozvěte přátele na večeři“, ilustrovaný mimo jiné skupinou
romských hudebníků či dvojicí homosexuálů.

Kromě tištěných médií byla kampaň až do konce května tohoto roku k vidění
také v České televizi v podobě dvou spotů, které vznikly pod taktovkou agentury
Aimon. Tyto reklamy už neměly tak provokativní vyznění: v jednom ze spotů se u
stolu k večeři sešli rockeři, ve druhém mladí lidé.

Na problémy některých sociálně menších skupin se v posledních letech zaměřilo
víc kampaní. Významným projektem byla například sociální kampaň „Česká ghetta“,
k jejíž realizaci se před více než dvěma lety spojily společnost Člověk v tísni,
kapela Gulo Čar a společnost BigBoard Praha. Tento projekt si kladl za cíl
přispět k likvidaci chudinských ghett. Koncem roku 2006 pak proběhla českými
médii další kampaň „Hlídejte si své předsudky“, která byla součástí čtyřletého
programu romské integrace.

Pomozte nám šířit pravdivé zpravodajství o Romech
Teď populární icon