IQ Roma servis sbírá významné úspěchy
Organizace IQ Roma servis získala v poslední době hned dvě prestižní ocenění. 12. května na udílení Ceny Olgy Havlové sdružení obdrželo významné „Ocenění za vynikající realizaci projektů“.
Podobným způsobem je vyznamenáno ročně pouze pět neziskových organizací v České republice a IQ Roma servis je již druhým rokem jednou z nich. Další cenou, kterou 22. května slavnostně převzala ředitelka sdružení Katarína Klamková, byla prestižní „Cena kvality v sociální péči za rok 2007“ v kategorii Poskytovatelé sociálních služeb pro osoby ohrožené sociálním vyloučením. Cenu vyhlašuje odborný časopis pracovníků sociálních služeb Sociální péče.
První úspěchem Výbor dobré vůle – Nadace Olgy Havlové v pondělí 12. května
slavnostně udělil
Cenu Olgy Havlové. Udělení Ceny se uskutečnilo již po čtrnácté a tentokrát se konalo v Benediktinském opatství v Emauzích. Cenu Olgy Havlové poprvé vyhlásila paní Olga Havlová v roce 1995 s cílem upozornit na život lidí se zdravotním postižením, kteří se se svým handicapem vyrovnali a pomáhají druhým lidem. V rámci slavnostního večera Výbor dobré vůle – Nadace Olgy Havlové také ocenil neziskové organizace za vynikající realizaci projektů. Za IQ Roma servis převzala “Poděkování za vynikající realizaci projektu” ředitelka sdružení Katarína Klamková.
Jako druhou dostalo o deset dní později sdružení IQ Roma servis prestižní Cenu kvality v sociální péči za rok 2007 v kategorii Poskytovatelé sociálních služeb pro osoby ohrožené sociálním vyloučením. Cenu převzala opět ředitelka organizace Katarína Klamková na slavnostním vyhlášení 22. 5. 2008 v Poděbradech. Soutěž o Cenu kvality vyhlašuje od roku 2004 redakce časopisu Sociální péče s cílem hledat a nalézat mezi poskytovateli sociálních služeb výjimečné lidi a výjimečné instituce. Tato anketa se záhy stala součástí Národního programu podpory jakosti.
Záměrem soutěže je najít a podpořit ty jednotlivce a instituce, kteří poskytují odborné, bezpečné a individuální sociální služby uživateli a také ty, kteří svým přístupem k práci potvrzují, že kvalita je především v lidech, jejich ochotě respektovat potřeby a přání klienta, ale také pracovat na svém osobnostním rozvoji, na svém vzdělání, na tvorbě a rozvoji vztahů na pracovišti a mnoha jiných aspektech práce. „Je to pro nás významným odborným ohodnocením naší činnosti. Další známkou toho, že svoji práci děláme profesionálně a pomáháme rozvoji šancí, příležitostí a odhodlání našich klientů,“ dodala ředitelka sdružení IQ Roma servis.