Vzdělávací a motivační program pro rodiče po mateřské a rodičovské dovolené
Současný Baby Boom klade vysoké nároky nejen na kapacity předškolních
zařízení a škol samotných, ale zároveň má za následek neustále se zvyšující
procento rodičů, kteří po mateřské, respektive rodičovské dovolené hledají své
uplatnění na trhu práce. Ti šťastnější se mohou vrátit ke své původní práci,
někdy jim dokonce zaměstnavatel vyjde vstříc s úpravou pracovní doby. Stále
větší procento rodičů se však setkává s určitou formou diskriminace, kdy jsou
pro zaměstnavatele neperspektivní pracovní silou omezenou jak časovými
možnostmi, tak delším výpadkem, který zavinil ztrátu kontaktu s vykonávanou
činností.
Hospodářská komora hlavního města Prahy si tento trend velice dobře uvědomuje
a společně se svými partnerskými organizacemi nabízí projekt „Vzdělávací a
motivační program pro rodiče po mateřské a rodičovské dovolené“. Jeho hlavním
cílem je pomoc rodičům v návratu na trh práce.
STÁHNĚTE SI
Informační leták k projektu (1.59 MB)
Projekt zahrnuje:
Poradenský program
Rodičům pomůžeme hledat uplatnění, počítáme s nabídkou aktuálních informací
od zaměstnavatelů, pomůžeme zaměstnavatele kontaktovat a samozřejmá je i pomoc
kvalifikovaného HR poradce.
Rekvalifikační kurzy
Připravíme velký výběr rekvalifikačních kurzů, aby si každý zájemce mohl
vybrat v pestré škále specializací tu, které by se chtěl podrobněji věnovat a na
jejím konci získat certifikát o absolvování rekvalifikačního kurzu. Díky
absolvování některých kurzů pak rodiče nemusí hledat zaměstnání, ale mohou tuto
činnost vykonávat z domova na živnostenský list, což je právě pro rodiče s
malými dětmi velkou výhodou.
Zaměstnání
Projeví-li rodič zájem, převezmeme na sebe celý proces hledání práce tak,
aby nemusel sám kontaktovat HR agentury a oslovovat zaměstnavatele.
Hlídání dětí
Aby nebyli rodiče pečující doma o předškoláky limitováni, zajistili jsme pro
ně po čas absolvování kurzů hlídání jejich dětí v partnerské mateřské škole.
Vzdělávací programy:
- Základy obsluhy osobního počítače – 50 hodin
- Obchodní zástupce – 120 hodin
- Telefonní bankéř (pracovník call centra) – 150 hodin
- Personalista/ka – 120 hodin
- Obsluha osobního počítače – 80 hodin
- Administrativní pracovník – 120 hodin
- Dispečer logistiky – 120 hodin
- Manažer se zaměřením na řízení provozu – 120 hodin
Pro více informací kontaktujte společnost AABYSS, s. r. o:
tel: 739 454 701
fax: 222 329 348
e-mail: musilova@aabyss.cz